Wyróżnienia i DT

2 grudnia 2012

Ostatnio mam napad nic nie robienia. Za to chciałbym się trochę pochwalić. A czym? Zatem po kolei.

Na blogu Cardabilities moja kartka została wyróżniona i będzie przez okres następnego miesiąca wyświetlana w nagłówku bloga.


Moja kartka z Edwinem dostała wyróżnienie na blogu Scrapgangu w wyzwaniu na flagową paletę barw.



No i co najważniejsze - zostałem członkiem DT na blogu Kenny K's Krafty Krew. Już od stycznia będę inspirował podczas wyzwań na tym blogu.


4 komentarze:

  1. Hi Tengel!!!!!!!! Welcome to the KKKK team!!!!!!!! So great to have you join us!!!!!

    Tammy, KKKK DT from Créations LaDiva :) xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi there! Congrats on making the team. Great to have you with us. Looking forward to work with you.

    Hugs...Mona

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam :D Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  4. Congratulations on making the team, Dawid! We're so happy to have you join us. I'm following you now and look forward to working with you in January!

    Hugs, Annie

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS