A Promise of Mystery w całości i odrobina pergaminu

10 lutego 2011

Dziś zakończyłem szyć ostatni etap projektu z blogu Polski Needlepointing pod nazwą "A Promise of Mystery". Doszyłem rameczkę i koraliki, a cały obrazek wygląda tak:



Przede mną kolejny projekt i całe dwa miesiące do nadrobienia. Zostało mi tylko poczekać na przesyłki z nićmi do szycia i do roboty :)

Poza skończonym haftem zrobiłem ostatnio aniołka, którego już widzieliście na moim blogu, ale w troszkę innym wydaniu. Aniołek wykonany oczywiście w pergaminie, jednak tym razem w wersji dla dziewczynki :)


Fotkę robiłem późno, jednak po pracy musiałem ją wysłać, więc lepszej fotki nie będzie. 

Obecnie pracuję jeszcze nad kilkoma drobiazgami z pergaminu, ale to już zupełnie inny temat...

10 komentarzy:

  1. Za każdym razem jak do Ciebie zaglądam zastanawiam się jak jeden facet może mieć tyle technik robótkowych opanowane - twoje pergaminki zachwycają niesamowitą precyzją i delikatnością, a needlepoint po prostu nie wiem co powiedzieć - boski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach... te twoje pergaminowe cuda ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. No co ja mam powiedzieć, jak mi się Twoje prace niezmiennie podobają... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne prace,
    a kartka pergaminowa - BOMBA

    OdpowiedzUsuń
  5. Drogi Dawidzie, chciałabym Cie zaprosić do siebie po wyróżnienia, mam nadzieje że je przyjmiesz :)
    Bardzo lubię tu zaglądać bo posiadasz wielki talent w rękach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pergaminowa praca jest rewelacyjna. Jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawid,simply LOVE your pergamano! :)
    So neatly and gentle!

    Hugs from Russia
    Tatiana

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Niezwykle subtelna praca:) Piękna po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka jest po prostu boska. Jestem pod wielkim jej urokiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna jest..Oczu nie można oderwac :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS