Nieborowo i Arkadia, czyli relacji ciąg dalszy...

21 lipca 2010

Dziś dokładam kolejną część fotek z urlopu. Kolejne piękne miejsca, które mogłem zobaczyć.
Zacznę od Nieborowa i znajdującego się w nim Pałacu Radziwiłłów. Według mnie jest to miejsce piękniejsze i ciekawsze niż Żelazowa Wola. A oto kilka fotek pałacu i jego wnętrz.






























Kolejne piękne miejsce to park położony niedaleko pałacu w Nieborowie. Nazywa się Arkadią i jest pełen pięknych i ciekawych zakątków. Wzrok przyciągają oryginalne i ciekawe budowle rozsiane po całym parku.






Oczywiście to jeszcze nie wszystko :) Wkrótce ciąg dalszy ;)

2 komentarze:

  1. Wspaniałe zdjęcia :) nigdy nie byłam w Nieborowie, ale sporo o nim słyszałam i troszkę czytałam. Wnętrza przypominają mi trochę te z Kozłówki, zaś sama Arkadia, to podbono raj dla ogrodników ze względu na dużą ilość gatunków róznych nasadzeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam, ale bardzo dawno temu...
    Pięknie tam jest! Świetne zdjęcia zrobiłeś!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS