Zielono mi

26 października 2010

Postanowiłem spróbować swych sił w wyzwaniu na Artystycznym blogu sklepu HopmArt. Zgodnie z zadaniem praca ma być na zielono. Wymyśliła mi się zatem taka oto karteczka:


Baza to karton wizytówkowy posmarowany zieloną farbą akrylową. Polubiłem jej gęstość - dała możliwość zabawy z uzyskaną fakturą :) Dodatkowo miałem okazję wykorzystać "gnieciuchy", czyli kwiatki, których opis wykonania zamieściłem wczoraj. Muszę się przyznać, że jestem bardzo zadowolony z efektu. Mam nadzieję, że i Wam spodoba się moja karteluszka :)

11 komentarzy:

  1. No miałam twardo nie chodzić po blogach, ale nie mogę :D Chociaż na chwilkę... Karteczka jest super, lubię takie klimaty :) Wcześniejsze "pogniecione" różyczki rewelka. Pewnie powtórzę za kimś, ale niestety jesteś niesamowitym facetem i chwała Ci za to :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No, tego jeszcze nie było. Szczerze mówiąc jeszcze nigdy nie byłam na blogu rękodzielniczym prowadzonym przez mężczyznę. Aż mi nawet ciężko uwierzyć że to nie jakiś wkręt. Bardzo się cieszę że wziąłeś udział w naszym wyzwaniu. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo za pomysł i za gnieciuchy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem pełna podziwu dla męskich rąk tworzących takie kartki, ale także szydełkujących :-), pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna ... coraz bardziej podoba mi się ten dziurkacz:D

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjny, bardzo oryginalny pomysł na pracę! pozdrawiam, Magda - DT Hopmartu.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje tym większe, że jesteś mężczyzną :) ja też szydełkuję, haftuję krzyżykami, maluję itd itp, jednym słowem wszystkiego się czepię, dlatego wielki szacun. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)
    Świetna praca!
    Ania DT Hopmart

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna kartka! bardzo klimatyczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka, w kolorze nadziei, tak więc nadzieja i miłość razem połączone, dają efekt wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja witam Pana baaaardzo serdecznie, ponownie i tym razem na wyzwaniu. Bardzo sie cieszę, ze jest Pan z nami, cały czas zaskakuje swoim talentem i pomysłami. Farba - pasta też ją lubie, wiele można z nią zdziałać.

    Dziękujemy za udział w naszej zabawie
    iwona - hopmart

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS