Wyzwanie rocznicowe na Pegaminart.pl

27 października 2010

Serwis Pergaminart.pl obchodzi swoje 4 urodziny. Z tej okazje wyzwanie październikowe stało się konkursem, na który należało zrobić pracę na kanwie loga strony. Od dziś można oglądać wszystkie prace w galerii portalu. Oczywiście nie mogłem się oprzeć pokusie i też coś tam wydziubałem. Co prawda nie jest tak dopracowane jakbym chciał, ale niestety przez pewne problemy miałem tylko 3 dni na wykonanie. Postanowiłem zrobić eksperyment i połączyć technikę pergaminową z papierową wikliną :) A oto co mi wyszło:


Kwiatek oraz koronki powstały z kalki w kolorze wanilia i o gramaturze 200. Grubość kalki zemściła się na mnie w momencie gdy chciałem uformować kwiatek, ale używając cienkiego drucika wplecionego pod ostatnimi płatkami udało mi się zrobić go takiego jaki miał być. Klej użyty tylko przy kwiatku oraz przy łączeniu pasków - koronki utrzymują się na tych cienkich kalkowych paskach. Tyle wyjaśnień :)

10 komentarzy:

  1. Super :) Fajny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafilam niby przpadkiem a tak salkiem serio prz krisa, - i oniemialam przegladajac niektóre z prezentowanych prac, zadziwia mnie pomysl i prostota wykorzystania niektorych przedniotów i to po blachej przerobce, Gratuluje talentu jak i weny twórczej. Pozdrawiam TUE_ i zaprasza w swoje skromne progi
    http://szydelkowekoronki.blog.onet.pl
    a Ja w twoim swiecie pozostane chyab na dłużej jako stały bywalec

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie przypadkiem trafiłam do Ciebie (i twoich Czytelników) i nie mogę się nadziwić jak to możliwe że dopiero teraz. Serdecznie zapraszam cię do wypełnienia ankiety na mojej stronie i od razu dodaję twój blog do ulubionych, żeby cię nie zgubić :)

    http://yadis-art.blogspot.com/p/ankieta.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawid swietnie polaczyles obie techniki i przyznaje ze wyglada to super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło super:) Dzięki za odwiedziny na moim blogu:)Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS