Kwiatowa nagroda

7 października 2010

Dziś troszeczkę o innej rzeczy niż robótki. 

Jakiś czas temu udało mi się zająć drugie miejsce w konkursie na najładniejsze zdjęcie roślin cebulowych zorganizowanym przez Forum ogrodnicze BK. Wysłałem 3 zdjęcia (tyle można było):

Moje szachownice


Gladiola


oraz krokusy


A oto zawartość otrzymanej paczuszki:


A dokładniej rzecz ujmując to jest tam:
- Narcyz 'Accent' - 7 cebul (niektóre cebule podwójne)
- frezja pełna czerwona - 10 cebul
- Tulipan 'Yellow Crown' - 5 cebul
- jaskier biały - 10 cebulek
- Zawilec mieszanka - 10 cebul
- Tulipan 'Maria Kaczyńska' - 2 cebule
- cebulica biała - 10 cebul
- cebulica niebieska - 10 cebul
- Tulipan 'Madonna' - 10 cebul
- Tulipan 'Marjolein Bastin' - 5 cebul
- Tulipan 'Maureen Double' - 1 szt.

Teraz w sobotę czeka mnie zatem praca w ogródku i sadzenie tego wszystkiego :)

8 komentarzy:

  1. że ja nie wiedziałam o takim konkursie no :D a tyle fotek kwiatów mam :D Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, gratulacje! Kolega zadziwia mnie na każdym kroku! Szachownice-marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każde z tych zdjęć w pełni zasługuje na nagrodę! Ciągle odkrywam coraz to nowe Twoje talenty:) Brawo!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię podziwiać zdjęcia pokazujące przyrodę, a Twoje są piękne ... i kwiaty i zdjecia oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No w 1000% procentach zasłużyłeś na nagrode BRAWO!!!!! jeszcze raz gratuluje :)( A Kwiaty sa przecudne )

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rośliny a tym samym i zdjęcia :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta gladiola mnie zachwycila zbieraczu nagrod( hi, hi)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia:) Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS