Pastelowe wyzwanie

29 października 2010

Zrobiłem kartkę na kolejne wyzwanie w Art-Piaskownicy z cyklu "Graj w kolory" #19 - Katasiaczka. Tym razem zestaw kolorów to błękit, róż, jasnoszary i ciemnoszary. Zatem oto efekt mojego pocenia się nad papierem :) Pierwsza fotka bez użycia lampy błyskowej, a druga już z lampą - marne światło dziś mam :(



Etapy tworzenia:
papier to kartka szarego papieru do ksero pognieciona, zamoczona, wyprostowana i zamazana błękitną farbką :D Efekt mi się podoba. Poszło na takturkę i jest sztywne :)
kwiatek - zwinięta różowa wstążka
kwiatki jasno i ciemnoszare to farba akrylowa naniesiona przez szablon wycięty dziurkaczem
listki - błękitna nitka namoczona w roztworze kleju wikolowego i wody, wysuszona na płasko i wycięta w kształt liścia :D
Wyszło jak widać :) Mam nadzieję, się Wam spodoba tak jak i mi :)

10 komentarzy:

  1. podoba mi się że robisz coś z niczego a nie z gotowców:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie podoba sie bardzo , zadziwia efekt trójwymiarowy, rewelacyjne sa ,,listeczki..lub to cos" ażurowego w połaczeniu z tłem kartki. TUE_

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny genialny pomysł. Na pewno wykorzystam pogniecione przez Smyka kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no grunto to pomysł a tego Ci nie brakuje!Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam za ogromną pomysłowość w wykorzystaniu materiałów! kartka wyszła świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca bardzo ładna, interesujący i ciekawy pomysł, a co najważniejsze od "A" do "Z" wykonana wg własnego pomysłu i własnych dekoracji, a nie z gotowców.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały pomysł i wykonanie :) Tylko pozazdrościć takiej głowy i talentu!
    http://irbisek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. PIĘKNA!!! Bardzo oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS