Pergaminowy Malenciak i trochę plecenia...

5 października 2010

Dziś mamy 5 października, więc mogę Wam pokazać Malenciaka (czy jak kto woli ATC-iaka), który zrobiłem w ramach wymianki na Pergaminart.pl. Tym razem temat brzmiał "Zapach". Miałem ochotę trochę zaszaleć i zrobić coś z przymrużeniem oka. Powstał zatem Pepe :)


Poleciał on do Ewy, od której ja dostałem zapach słodkości - pierniczków.


Dzięki nowo kupionej farbie mogłem w końcu zakończyć moje wyploty. Wiem, że nie są idealne, ale mi się podobają. Powstał coś do użytku własnego, więc fotki podwójne - wersja na pusto i na pełno :)





Przybornik powstał oczywiście z wikliny papierowej pomalowanej akrylówką. ;)

9 komentarzy:

  1. Świetny przybornik! A kartki jak zwykle powalające. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki powalające ... zapachem :)

    a wikliniaczki aż ochoty nabrałam
    póki co zbieramy (z koleżanką na świetlicy) gazetki na wiklinę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw usmialam sie z przesympatycznej (i smiesznej) karteczki, a teraz jeszcze z podziwu zbieram szczeke po podlodze. Przybornik jest znakomity!!! Naprawde jestes utalentowany!
    Pozdrawiam
    xxx Kasik
    www.studio.conestoga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super malenciak, wlasnie pisalam o Tobie u siebia na blogu, zdolniacha i szczesciarz z Ciebie.
    Przybornik super!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze,fajne te pergamano,podziwiam cię,a te wyplatanie to już wyższa szkoła jazdy.Zazdroszczę ci umiejętności i pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  6. no cóz mi zanbrakło silnej woli do kręcenia rurek wole machać szydełkiem ale może i ja kiedyś cuś wytyplote wyplatanki sa (żajebiste)
    super a katreczki no cóż powlaja z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, przydałby mi się taki przybornik. Świetny ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS