Kilka drobiazgów

14 października 2010

Dziś odebrałem dwie przesyłki. 

Jedna z nich zawierała Maleńciaka z wymianki na Pergaminarcie oraz kilka drobiazgów. ATC-iaka nie mogę Wam jeszcze pokazać, ponieważ jeszcze nie czas na to, ale te piękne drobiazgi pokażę. Dostałem je od Ataboh, czyli Beatki. Teraz czeka mnie twórcze myślenie na co je przeznaczę, choć na jeden już mam pomysł, bo moja siostrzenica w grudniu kończy roczek :D


Przepraszam za fotki, ale wieczorem ciężko zrobić dobre zdjęcie.

Kolejna przesyłka pochodziła od Kasi - naszej Administratorki na Pergaminart.pl. Jest to upominek za odgadnięcie tematu kolejnej wymianki ATC w temacie "Zajawek" :) Zestaw ten zawiera 10 kartoników wymierzonych pod ATC, 10 kawałków kalki do robienia pergaminowych maleństw oraz kartonik na zakładkę :) Teraz wystarczy tylko pomysł i można brać się do roboty :)


Dziś na forum Pergaminartu obchodzimy 4 rocznicę istnienia serwisu. Ja jestem tam od listopada 2008r. i wychodzi, że niedługo będą to już dwa lata. Jest to jedno z niewielu miejsc, gdzie czuję się naprawdę wspaniale i gdzie spotyka się wiele życzliwych i sympatycznych osób. To sprawia, że czujemy się tam jak w drugim domu.
Zatem z okazji 4 urodzin chciałbym życzyć serwisowi, Kasi i wszystkim forumowiczkom kolejnych lat wspaniałej pracy twórczej. By serwis rozwijał się każdego roku coraz bardziej i by kłopotów było coraz mniej.

2 komentarze:

  1. No to ja jestem ciekawa tych ATCiaków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje nagród i teraz nie pozostaje nic tylko brać się do pracy :) Ja jakoś od dłuższego czasu przymierzam ię do pergamano ,ale jakoś mi to ciężko idzie :)Pozdrawiam blogowego kolegę - haftujący Seba

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS