Wymianka ATC - finał

19 października 2010

Otrzymałem wczoraj przesyłkę z ATC-iakami od AgnieszkiMD. Pochodzą z organizowanej przez nią wymianki i są przepiękne :) Wziąłem udział w dwóch tematach i w tych dwóch tematach dostałem te cudowności. 

Pierwszy temat to "Cztery pory roku"


Autorki tych przepięknych prac to:
Kolejny temat to "Żywioły"


 Te śliczne karteczki są dziełem:
 Zabawa w wymiankę ATC-iaków zawsze sprawia mi wiele radości. W końcu można dzięki temu nowe blogi, nowe osoby, a także zaczerpnąć odrobinkę inspiracji z tych małych dzieł.

Co poza wymianką. Noga wciąż trochę boli, więc dni mijają na zmianie miejsc - raz łóżko, a raz biurko, gdyż nie potrafię za długo leżeć. Wczoraj dogrzebałem się do dwóch małych pozostałości krepiny i w wolnej chwili skorzystałem z kursu pokazanego na Talenciku. Powstało prawie 40 róż z krepiny, które z czasem pewnie znajdą się na kartkach :) A prezentują się one tak:


Moje pierwsze kwiatki z bibuły :) Teraz myślę, że nie ostatnie, bo takich różyczek przydałoby się więcej w różnych kolorkach :)

4 komentarze:

  1. Ale fajne różyczki. Aż kusi żeby też spróbować. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że podobają ci się Twoje nabyte ATC :).

    A różyczki są cudne :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie trafila Twoje ATC "Ziemia", z czego bardzo sie ciesze:) Swietne rozyczki - napewno beda efektownym dodatkiem do kartek! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mogłabyś podać dokładnego linka do kursu wykonania takich różyczek?? Szukam i szukam i znaleźć nie mogę;p

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS