Zakładka i inne drobiazgi

13 października 2010

Dziś taki troszkę luźny wpis. Zacznę od zakładki, która powstała chyba z miesiąc temu, i o której całkiem zapomniałem. Dziś robiąc porządki wygrzebałem ją ze starty materiałów i chcę ją Wam pokazać.


Dotarły też do mnie drobiazgi w postaci stempelków. To moje pierwsze stemple i co prawdą nie jest ich dużo, ale pomału nazbierają się kolejne :)


Dziś rano, gdy zabierałem się do lektury blogów to nie spodziewałem się niespodzianki na Diabelskim Młynie. Miałem szczęście w losowaniu nagrody za wyzwanie bajkowe. Bardzo się cieszę z wygranej i dziękuję organizatorom.

A co u mnie - wszystko kuleje i to dosłownie :) W poniedziałek rano miałem mały wypadek - mój skuter wpadł w poślizg. Następstwem tego jest ukruszona kość łódeczkowata w śródstopiu i zwolnienie do 8 listopada. Ostatnie dwa dni przeleżałem odłogiem, bo tak mnie stopa rwała, że nie dało się wytrzymać. Nie wolno mi chodzić, więc najbliższy czas poświęcony będzie siedzeniu w fotelu i tworzeniu. A pracy mam sporo, ponieważ przede mną dwie wymianki świąteczne na Pergaminarcie i na Talenciku. Oprócz tego muszę skończyć dwa obrazki z aniołkami oraz pracę na wyzwanie październikowe z Pergaminartu. Najbliższe dni stoją więc u mnie pod znakiem tworzenia :)

9 komentarzy:

  1. Zakładka dech zapiera. Cudna.

    Trzymam kciuki za szybki powrót do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zakładka ... widzę że kolega ostatnio ma farta w wygrywaniu:D gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  3. zycze szybkiego powrotu do zdrowia!...pozdrawiam serdecznie xxx Kasik

    OdpowiedzUsuń
  4. no proszę jakie kolega ma szczęście ...ale się należało bo praca super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Farciarz, farciarz... :D Masz dobrą passę, Dawid :) Zakładeczka super i czekam na kolejne efekty pirackiej jazdy skuterem. :D A na poważnie, to uważaj na siebie i niech noga szybko wraca do sprawności :D

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna, ot! i może dobrze, że posiedzisz w domku. tyle pięknych zakładek moze powstać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tworz, ale nie zbieraj nam wszystkich nagrod!!! ale masz szczescie!
    To prawda, na nudy nie mamy czasu, ani na forum ani na blogach. Lubie taki ruch.
    Wracaj do zdrowka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowiej! I twórz kolejne dziełą, bo pilnie je śledzę i się zachwycam!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS