wyróżnienie

24 października 2010

Dziś Ines sprawiła mi ogromną niespodziankę. Otrzymałem od niej wyróżnienie z kilkoma ciepłymi zdaniami. Jest mi naprawdę bardzo miło.


Zasady zabawy:
1. Zapisz zdjęcie, które jest powyżej i zapisz je na własnym blogu.
2. Przyznaj nagrodę 12 innym blogowiczom.
3. Zalinkuj blogi, którym przynałaś/eś nagrodę.
4. Zostaw komentarz ze stosowną informacją o nagrodzie na odpowiednich blogach.
5. Podziel się linkiem do bloga osoby, która przyznała Ci tę nagrodę.

Wiem, że nie wszyscy lubią dostawać wyróżnienia, ale myślę że jest niezwykle sympatycznie gdy wiemy, że ktoś lubi do nas zaglądać. Zatem i ja wyróżnię kilkoro blogowiczów :)


Wyróżniam blogi, które obserwuję już dłuższy czas oraz te, które odkryłem niedawno. U każdej z tych osób można zobaczyć coś pięknego oraz zaczerpnąć odrobinę inspiracji :)

5 komentarzy:

  1. ale miałam wyczucie... własnie do ciebie zajrzałam , a tu taaaka niespodzianka !! dziękuję i pozdrawiam, Bajka
    niedługo wstawię info na swoim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło, jest to dla mnie co najmniej niespodziewane!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo serdecznie dziękuję Ci za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS