Kolejne drobiazgi

28 października 2010

Dziś przyszła do mnie przesyłka z kolejnymi kupionymi drobiazgami. Zakupy na razie nie powalają, ale cóż - na razie tylko mogę. Ale za to lista "zachciewajek" wciąż się wydłuża. :) No, ale narzekać nie ma co. Oto co przyszło w kopercie :)


A żeby było wszystko jasne to jest to 8 arkuszy papieru oraz słomkowe kokardki :)

Nie miałem jeszcze okazji się pochwalić wygraną na forum Pergaminartu w podwyzwaniu październikowym. Na to wyzwanie została wykonana ta praca. Ja już wiem co jest nagrodą, ale zdradzę to Wam gdy już ona do mnie dojdzie :)

Informacja z ostatniej chwili :) Zapomniałem, że w kopercie miały być też rub-onsy i ich po prostu nie zauważyłem. Zatem uzupełniam fotki zakupowe :)


Magda dzięki za przypomnienie, bo jeszcze z kopertą poszłyby do śmieci.

2 komentarze:

  1. a rub-onsy dotarły, bo nie wymieniłeś...?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy, zakupy, jak ja to lubię, tylko , czemu to wszystko takie drogie? Ty masz wspaniałe papiery , teraz czekam na prace.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS