Jesienne wyzwanie

22 października 2010

Dziś powstała kartka na jesienne wyzwanie ogłoszone na Diabelskim Młynie. Inspiracją do wyzwania miała być ta fotka:


Powstała kartka, z której jestem nawet zadowolony. Baza to karton oklejony cienkim "czymś" co zostało z ozdoby bukietów (chomik to moje drugie ja :D ). A wierzch to już takie tam sobie dodatki :) A żeby nie nudzić to pokażę zdjęcie.


Fotka ciemna, ale teraz ciężko złapać mi dobre światło. Jutro postaram się zrobić nową fotkę i pokazać kartkę w innym świetle :)

No to dokładam fotkę przy świetle dziennym - cóż wychodzi jak wychodzi i lepiej nie chce wyjść :(



2 komentarze:

  1. zdjęcia wychodzą jesiennie ;) ale kartka i tak jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest rewelacyjna, zastanawiam się jak robisz te słoneczniki ??? Widzę, że bierzemy udział w jednym wyzwaniu, jednak moja praca, buuuuuuuuuuu może się głęboko schować , przy Twojej cudnej kartce.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS