Poniedziałkowo

18 października 2010

Dziś początek tygodnia, a ja jestem bardzo zadowolony, bo wyrobiłem się ze wszystkimi terminowymi pracami. Ale po kolei.

Praca na wyzwanie październikowe w Pergaminarcie ukończona i dziś leci pocztą do Kasi (Nurdil), która będzie prace oceniać :) Mam nadzieję, że praca choć trochę się spodoba, bo zrobiłem... a nie, na razie nic nie powiem :P 

Kolejna praca to ATC na wymiankę - również na Pergaminarcie. Tytuł obecnej edycji to "Jesienne inspiracje". Ja już dostałem, a dziś wysyłam swój do Beatki (Ataboh).

Dwie powyższe sprawy na razie bez fotek. Zdjęcia będą gdy już "czas tajemnic" minie ;)

Ale żeby nie było bez fotek to pokażę dwa obrazki (oba jednakowe), nad którymi ostatnio pracowałem. Przygotowane były na specjalne zamówienie i mam nadzieję, że się spodobają :)


Zapewne poznajecie wzór - taki obrazek robiłem na wystawę "Anioły Pergaminartu". I mam okazję również pochwalić się, że moje prace zostały wyróżnione III miejscem :) Jest mi z tego powodu bardzo miło, ponieważ wystawa jest pełna wspaniałych prac. A jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji jej obejrzeć to może to zrobić tutaj.

No i od dzisiaj biorę się za kolejne prace - dwie wymianki świąteczne przede mną więc jest przy czym posiedzieć :)

9 komentarzy:

  1. Alez Ty jesteś zdolny!!!!!!Twoje prace są naprawdę cudowne!!!!Szkoda,ze ja ciemna masa w tych pergaminach jestem.

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie jesteś po prostu mistrzem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już jestem w tych obrazkach zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawid, aniołki słodziutkie i basta! Złoto dodaje szyku obrazkom:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze,szczęka mi opadła,te kartki są cudo i nie dziwię się że zostały nagrodzone,gratuluję zajęcia 3 miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję !!! Dla mnie jesteś autorytetem i idolem w tej dziedzinie.Ponad rok temu już Cie podglądałam, a teraz się cieszę, że mogę tu zaglądać i uczyć się od Ciebie. Nabrałam odwagi , na ujawnienie się przed Mistrzem.

    OdpowiedzUsuń
  7. coś pięknego:)..uwielbiam takie baroczki

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS