Wymiana ATC i coś tam jeszcze

25 października 2010

Dziś mija termin kolejnej wymianki ATC na Pergaminart.pl. W tym miesiącu maszyna losująca dobrała mnie z Beatką (Ataboh), od której dostałem widok leśnej drogi :)


Ja przygotowałem jej jesienną gałązkę :)


Jako, że weny ostatnio brak to zająłem się recyclingiem. W ruch poszedł dziurkacz, korale i resztki kolorowego papieru. A jeśli ciekawi Was co robiłem to powiem, że kwiatki. Pierwsze próby wyszły tak:


Najbardziej do gustu przypadły mi "gnieciuchy", zatem kolejne kwiatki wychodzą już podobnie.


Będą czekały w pudełku na wykorzystanie w przyszłości :)

7 komentarzy:

  1. no proszę i niby weny brak:D też mam taki dziurkacz:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają absolutnie profesjonalnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne kwiatki! Czy moglby pan tak z grubsza opisac jak sie je robi? Jeszcze takiego czegos nie probowalam wykonac, wiec za bardzo nie wiem jak.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne gnieciuchy a atc pierwsze takie tajemnicze a drugie takie ciepłe brawo

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne ATC, a kwiatki bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity pomysł z kwiatkami, wyszły bardzo artystycznie :) Na pewno spróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka, ta jesień tak wspaniale oddana. A ja odkrywam jak dużo materiałów mi jeszcze brakuje w moim skarbcu.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS