Zabawowo, zakupowo...

30 sierpnia 2010

Zacznę dziś od zabawy, do której zaprosiła mnie Jola :)

Zasady:
1. Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy.
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz.
3. Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach.

 10 rzeczy, które lubię:
- moje życie po pracy :), czyli to wszystko co Wam pokazuję
- robić prezenty i sprawiać nimi radość
- całe towarzystwo blogowo-forumowo-rękodzielne
- zapomnieć się nad ciekawą książką i odlecieć nad nią w krainę marzeń
- długie spacery
- pracę w ogródku przy roślinach
- rozwijać się, uczyć się ciągle czegoś nowego
- podróże, i te mniejsze i te większe
- poznawać nowych ludzi
- no i nie ma co ukrywać - dostawać prezenciki też lubię :D

No i ta gorsza część (ponieważ większość już brała w tym udział to ciężko wybrać) - osoby, które typuję do dalszej zabawy: Salameandra, Tenia, Lorena, Bossanova, Yenulka, Magialena, Vilemoo, Lucyna, Bajka, Rosse.

Druga część zakupowa - kolejne drobiazgi z blogu "Z ręki do ręki" i ponownie od Magdy :) Tym razem wybór padł na 2 dziurkacze, nożyczki i kolorowe piórka. Prezentują się tak:


Pomalutku zbieram zapasy i mam nadzieję, że jeszcze uda mi się coś dokupić :) 

Jutro czeka mnie wyjazd na dożynki w Trzebiatowie. Strój ma być sportowy - oby tylko mi biegać nie kazali, bo wypluję chyba całe płuca :D Z robótek zabieram tylko szydełkowe wytwory, bo nie będę z pergaminami ryzykował na tą pogodę. 

PS. Dziękuję Wam wszystkim za gratulację i mnóstwo wspaniałych komentarzy. Wszyscy wiemy, że są one jak zastrzyk energii i natchnienie do dalszej pracy. Zatem dziękuję Wam za wizyty i zapraszam na przyszłość :)

3 komentarze:

  1. dziękuję za zaproszenie do zabawy, postaram się wywiązać z niej w kolejnym poście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie do zabawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za zaproszenie do zabawy. :*

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS