Wyzwanie torebkowe na Pergaminart.pl

26 sierpnia 2010

Dziewczyny na forum Pergaminart.pl w wyzwaniu wrześniowym zaszalały na całego. Tematem jest "Torebka", i to nie byle jaka torebka, ale wykonana z pergaminu i to w kompozycji przestrzennej, czyli pergaminy w 3D. No i siadłem, i pomyślałem, i zrobiłem coś takiego co trudno nazwać torebką. Jest skromne, mało zdobione, ale udział w zabawie wziąłem, a jak wyszło to sami oceńcie ;)



Za namową Blogaska zapisałem się także na wymiankę ATC u AgnieszkiMD. To będzie moje drugie podejście do ATC, ponieważ na pergaminarcie mamy również wymiankę na ATC pergaminowe. Zapewne i te, które zrobię będą z pergaminów, ale jak pójdzie to się okaże ;)

7 komentarzy:

  1. Cudowne!!!! Nie znam się co prawda, ale mi bardzo się podoba. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo i nie wiem dlaczego nie uważasz tego za torebkę :D jak najbardziej torebkowo jest

    OdpowiedzUsuń
  3. skromna ale jaka elegancka ...brawo

    OdpowiedzUsuń
  4. Super... Skromność jest zawsze elegancka...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała praca! prezentuje się bardzo efektownie!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS