Chrzciny

29 sierpnia 2010

Dzisiejszy dzień minął bez robótek i bez pracy. Dziś moja siostrzenica miała bardzo ważny dzień - dzień chrztu. Przypadła mi w ten dzień rola fotografa, a więc jako fotograf mam tylko 3 zdjęcia z Olcią. Oto jedno z nich :)


Po powrocie wieczorkiem do domu postanowiłem przejrzeć wpisy blogowe i okazało się, że spotkało mnie szczęście w losowaniu nagrody za wyzwanie gotyckie w Szufladzie. Moje zgłoszenie to pudełko na ATC. W sumie do zgłoszenia się w wyzwaniu namówiła mnie Aneladgam oraz Ines. Serdecznie Wam dziękuję za tę sugestię.

8 komentarzy:

  1. Nie ma za co ;)
    Ja swoją wygraną też miałam w wyzwaniu, do którego zachęciła mnie koleżanka blogowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No Przystojniaku - gratuluję Siostrzenicy i nagrody :)
    praca była śliczna to nagroda się należy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdrówko:D Piękna pannica

    OdpowiedzUsuń
  4. Siostrzenica urocza.... Gratuluję wygranej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wygranej!!!!
    Swoja droga ciesze sie, ze przez Szuflade trafilam do Ciebie, bo sliczny blog prowadzisz...Piekne sa Twoje prace!!! P.S. siostrzenica jest przeslodka :)
    Pozdrawiam z Australii i obiecuje, ze na pweno tu bede wracac
    xxx Kasik

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje! :D

    ps. świetne zdjęcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje Dawid i zapraszam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz z malutką Olą.
    Gratuluję kolejnej wygranej.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS