Ptasie trele...

7 sierpnia 2010

Dawno nie brałem udziału w żadnym wyzwaniu. Pora to nadrobić i pokazać co zrobiłem na wyzwanie Diabelskiego Młyna pod hasłem "Ćwir, ćwir czyli ptasie klimaty". Powstał drobiazg, bo tylko zakładka do książki. Wykonana w technice pergaminowej wg grafiki wygooglowanej w internecie :)


W międzyczasie tworzę inne prace w tej technice, ale o nich ciszo sza, bo do października to sekret :) Pochwalę się tylko, że zrobiona ich ilość to szt. 2, ale wzorki wciąż się jeszcze do mnie uśmiechają, więc kto wie ile jeszcze ich będzie.

Obecnie przede mną tydzień szykowania moich prac. Zostałem zaproszony do udziału w Targach Inicjatyw Lokalnych i Awangardowych TILIA, które odbędą się 14 sierpnia w Pełczycach. Moja pierwsza duża impreza, więc mam lekki stres, ale myślę że jakoś to będzie ;)

6 komentarzy:

  1. hmmm nie doceniasz swoich zdolności? Dawidq ja uważam że pięknie Ci te ptice wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zakładka! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta zakładka bardzo mi się podoba. Jest elegancka i "nieprzegadana" nadmiernymi ozdobami. I powodzenia na Targach ! :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zakładka. Jestem pod dużym wrażeniem. Dla mnie ta metoda to czarna magia, ale widzę, że się napracowałeś bardzo :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS