Torebkowe pudełko na ATC

23 sierpnia 2010

Ostatnio na forum Pergaminart.pl zaczęła się zabawa w wymiankę ATC. Obecnie zrobiłem swoje pierwsze tego typu karteczki i na pewno nie ostatnie. Jako, że planuję kolejne wymianki, więc trzeba w czymś te cudowności przechowywać. Tak powstało to niby pudełeczko na ATC. Niby pudełeczko, ponieważ mi ono swoim wyglądem bardziej przypomina damską torebkę. Posiada nawet takie fajne przegródki ;) Dlatego też postanowiłem zgłosić je do wyzwania w Art-piaskownicy, którego tematem jest właśnie "Torebka". Mam nadzieję, że moja "wizja" zostanie zaakceptowana :D 

A żeby nie przedłużać oto fotki ;)




Żeby jeszcze dopełnić formalności - baza, czyli pudełeczko powstało wg kursu na Cafeart.pl. Natomiast zdobienia to moja własna inwencja twórcza :)

Z wiadomości bieżących. Są jeszcze 2 wolne miejsca w zabawie "Podaj dalej". Zapisy pod postem tutaj. Pierwszy prezencik już na ukończeniu :) 
Jako, że ostatnio mam natchnienie do pracy to zapisałem się też na Lawendową wymiankę u Moteczka :) Pierwsza część prezentu już zrobiona, jednak cierpliwie czekam do września na losowanie :) Osoby, które mają chęć na zabawę mają czas do 31 sierpnia, aby się zapisać.
A na koniec dziękuję Wam wszystkim za wizyty i miłe wpisy. Dzięki temu humor nawet po paskudnym dniu ulega znacznej poprawie :)

PS. Przekonano mnie jeszcze do zgłoszenia mojego pudełka do wyzwania w Szufladzie pt. "Gothic Dream" co niniejszym czynię ;)

14 komentarzy:

  1. pudełko super- mnie się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko rewelacja... Pomysł świetny i wykonanie piękne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja, jak tylko popatrzyłam, to myślałam, że to na to wyzwanie:
    http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2010/08/wyzwanie-5.html

    pasowałoby ;) zgłoś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie pomyślałam tak jak Aneladgam że to do szuflady na gotyk :D .... kurde kupi mnie to pergaminowe cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia w wymiance.
    a torebka czy schowek na ATC powalila mnie,niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Ty masz zdolności!!!!!!Pudełko cudo normalnie kopara mi opadła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pudełeczko... JEstem pod ogromnym wrażeniem. Wykonanie przepiękne
    Dziękuję za udział w naszym szufladowym wyzwaniu :)

    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie pracochłonna i precyzyjna robota :)
    Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i misternie zrobione. Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  10. no chłopie - super :)
    i w dodatku z konkretnym przeznaczeniem . Lubię takie użytkowe dzieła .( to mój zmysł praktyczny czasem się odzywa - a nawet zbyt często )

    OdpowiedzUsuń
  11. ATCiakowa torebka super, chociaż ma kilka wad: po pierwsze, nie jest moja :(po drugie - jeśli ju7ż zaczniesz bawić się w ATCiaki to nastaw się na produkcję masowa takich torebek :) ja zbieram od lutego 2010 i mam ponad 70 sztuk ...
    a i AgnieszkaMD organizuje ATCiakowa wymiankę - http://agnieszkamd.blogspot.com/2010/08/moja-wymianka-atc.html

    Zapisałabym się chętnie na Twoje Podaj Dalej - bo prace podziwiam oj podziwiam a pergaminy to dla mnie nieosiągalne cacuszka - ale... już u trzech Osób się zapisałam, więc poczekam aż powysyłam swoje i w przyszłym roku będę na Ciebie polowała :)
    Pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
  12. trafiłam tutaj przez szufladowe wyzwanie. jestem pod wrażeniem i zostaję na obserwacji.
    dodam, że poza moim synem jestes jedynym facetem, który robi takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS