Pergaminki po kaszubsku

31 sierpnia 2010

Kolejne wyzwanie w Szufladzie, ale tym razem na ludowo, bo inspiracji szukać mamy w folklorze. Pierwsze co przyszło mi do głowy to haft kaszubski i w ten sposób powstały dwie zakładeczki - jedna na biało, a druga w kolorze.


Ostatnio miałem szczęście zostać wylosowanym, ale muszę Wam powiedzieć że poza przyjemnością z wygrywania w wyzwaniach lubię dobrą zabawę i przede wszystkim to, że w pewien określony sposób napędzają człowieka do pracy i zmuszają (w dobrym znaczeniu tego słowa) do wymyślania kolejnych rzeczy. 

Co do Trzebiatowa, to był mój błąd - to nie były dożynki, a co?? To powiem Wam jutro, ale wspomnę, że się działo... ;)

PS. Na prośbę krótkie info - zakładki wykonane są w technice pergaminowej. Biała - tłoczona, perforowana i wycinana, a kolorowa jest pomalowana kredkami akwarelowymi ze skromną rameczką dookoła ;)

12 komentarzy:

  1. ,swietne te zakładki, dla mnie chyba biała górą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zakładki :D Uwielbiam wzory kaszubskie ... kiedyś moja mama gwizdnęła na wczasach talerz ze stołówki bo tak jej się wzór spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sympatyczne;)zakladeczki,,,,,na ludowo jest !!!Brawo.
    Bardzo prosze napisz kilka slow o zakladkach ,,,czy malowane ,wycinane?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje bardzo za udzial w zabawie ,,,zycze szczescia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna interpretacja.Dziękujemy za udział w zabawie i zapraszamy na kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. obie ładne ale biała ładniejsza jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zakładeczki. Prosta, czysta forma. Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie zakładki cudne.. ale mi osobiście bardziej kolorowa się podoba :)

    Dziękujemy za udział w szufladowym wyzwaniu.
    Pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS