"Wspieramy talenty"...

9 marca 2010

... to konkurs, który jest na Artystycznym blogu sklepu HopmArt. Nagrodą w konkursie jest wspaniała książka o technice zwanej Quilling oraz zestaw do tworzenia w tej technice. Postanowiłem zatem do marcowej edycji konkursu podesłać kilka swoich prac. I tak wysłałem tam:

1. Gejszę wyszywaną krzyżykiem (moja ukochana technika, jednak niestety zaniedbana od jakiegoś czasu). Obraz powstawał bardzo długo, bo z przerwami ok. 2 lat. Ma wymiary 40 cm x 65 cm. Jestem z niego wyjątkowo dumny.


2. Bieżnik oraz serwetkę wykonane na szydełku.



3. Madonny wykonane techniką pergaminową i wykonane wg wzoru użytkowniczki Evaart z portalu Pergaminart.pl oraz kartkę z aniołkiem zrobioną na podstawie wzoru wygrzebanego w sieci.



A co tworzę obecnie?? Powstaje coś na wymiankę wielkanocną, w międzyczasie tworzę kolejną madonnę w technice pergaminowej. To będzie już piąta, a dwie kolejne już czekają. Ponadto w wolnej chwili zwijam rurki z gazet. Postanowiłem spróbować swych sił z wikliną papierową. Jakie będą tego efekty to się okaże gdy już uzbieram wystarczającą ilość rurek.

10 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace... BArdzo zdolny z Ciebie facet;) Oczarowały mnie te obrazki pergaminowe, są przepiękne...

    OdpowiedzUsuń
  2. prace piękne !
    jeszcze koniecznie naucz się decouage'u
    pozdrawiam , Bajka

    OdpowiedzUsuń
  3. Decoupage planowany jest od roku, ale zawsze coś innego wypadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow... Niesamowicie estetyczne prace!

    Dawidzie, lepiej nie szukaj wymówek na kolejny rok. :))
    Przecież wystarczy jeden weekend...

    Ściskam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace, szczególnie serwetki bardzo mi się podobają,bo mają oryginalne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gejsza piękna, krzyzyki to i moja ukochana technika :), ale te Madonny poprostu powalają...może dlatego, ze tej techniki nie opanowałam i chyba nie opanuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja Cie chromolę gejsza jest boska!!!!Nie masz przypadkiem kochaniutki schemaciku?????

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne prace,a ta japonka -poezja,pergamano jest niesamowite,
    kartka obłędna -ja chce taką !

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS