Miły początek jutrzejszego dnia.

10 marca 2010

Dziś po powrocie z pracy czekała na mnie niespodzianka - list. List szczególny, bo z kartką z okazji... A  okazja nie byle jaka bo jutro mam szczególny dzień - urodziny. Tyle, że liczba okrągła - trzydzieści lat. Sam nie wiem  kiedy to przeleciało, tym bardziej że wciąż czuję się jak nastolatek i czasem nawet tak się zachowuję. 
Chcę się tą kartką pochwalić, ponieważ dostałem je od koleżanki, która twierdzi że ma dwie lewe ręce i żadnego talentu. Od kilku lat ją przekonuję, że jest inaczej, ale jak kobieta coś sobie do głowy wbije.... Zresztą oto fotka i oceńcie sami :)


8 komentarzy:

  1. Urocza karteczka! Ma dziewczyna talent. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! A karteczka z życzeniami jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego :) 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawid, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, zdrowka i oby wena tworcza nidy Cie nie opuscila.
    Kartka jest bardzo ladna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze życzenia urodzinowe:) marcowych blogerów i blogerek nie brakuje ;) pozdrawiam i podziwiam Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  7. Drogi Tengelu wszystkiego najlepszego z Okazji urodzin!!!!!
    Ja uwielbiam Sagę o Ludziach Lodu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. skromna ,delikatna i z nutko wiosny,eh cudeńko

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS