Kilka prac ...

25 marca 2010

Pokażę dziś jeszcze prace, których nie mogłem pokazać, bo wiązały się z wymianką. 
Jako pierwsze króliki, które zrobiłem na drutach wg kursu Wiki z blogu "Robótkowe szaleństwa".  Ta kobieta ma głowę pełną pomysłów, którymi chętnie się dzieli z innymi ;)
Powstał najpierw czarny króliczek, który pojechał do Beaty, potem moja mama zażyczyła sobie białego, a na koniec powstało maleństwo dla mojej czteromiesięcznej siostrzenicy :) Cała trójka prezentuje się tak:


Potem zrobiłem na wymiankę szydełkową serwetkę - zawieszkę. Oczywiście, gdy tylko zobaczyła ją moja mamuśka musiałem zrobić jej cały komplecik. Powstały 4 filetowe jajeczka w kolorze białym.

3 komentarze:

  1. Dawid jestes niesamowity, te zajczki szydelkowe ogladalam juz na jakims blogu, sliczna ale Twoje zawieszki tez sa super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że zajączki to hit wielkanocny na blogach :) zawieszki super, nie wiem czy wiesz ale można je osadzić w metalowych obręczach :)obrabiając i łapiąc za drut w ostatnim rzędzie oczkami ścisłymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ło matulu jakie bombstyczne króliki!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS