Wesoła sobota...

6 marca 2010

Dzisiejszy dzień jest bardzo sympatyczny. Od rana wziąłem się za kartkę wiosenną, która mi wczoraj cały dzień chodziła po głowie. Mam nadzieję, że efekt jest zadowalający.


Potem znalazłem wiadomość o wyróżnieniu, które otrzymałem od Elisabii, autorki bloga "Dolce vita"


Bardzo dziękuję za to wyróżnienie.Oczywiście teraz moja kolej na spełnienie zasad otrzymania wyróżnienia.

Zasady przekazania tego wyróżnienia:
1.Podziękować osobie,która je podarowała
2.Podlinkować ją na swoim blogu
3.Podarować 10 osobom
4.Wyróżnione osoby podlinkować
5.Poinformować je zamieszczając informację w komentarzach

12 komentarzy:

  1. ooooooooooo i dla mnie wyróżnienie!!! dziękuję pięknie ! Informację na moim blogu zamieszczę wkrotce. Jak się cieszę ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także bardzo dziękuję za wyróżnienie :) a kartka bardzo oryginalna :) co to jest to zielone? Bo mnie wygląda na wstążeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To właśnie wiązana, zielona wstążka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Dawid za wyróżnienie. Masz rację zgrało się ono z wyróznieniem od Ewy. Bardzo Ci dziękuję.
    http://kuchniaipasja.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za wyróżnienie:) Miło mi, że lubisz do mnie zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawid, bardzo dziekuje za wyroznienie, to zawsze milo takie otrzymac, dzisiaj oczywiscie przekaze je nastepnym osobom.

    Ciesze sie ze miales mila produktywna sobote,co widac. Niestety, ja bylam w ciaglym ruchu( zdrowe)odsniezajac zwaly sniegu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawidzie, odwdzięczam się wyróżnieniem:) Do dziś podziwiam Twoje mangowe rysunki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki robisz!
    Dziękuję za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka zachwycająca. Tasiemka i te przebiśniegi? (przepraszam znawca kwiatów ze mnie żaden :( ) cudna całość.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo za wyróżnienie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie dzięki za wyróżnienie :) Jest mi ogromnie miło, że mnie doceniasz.
    Przepraszam, ze dopiero teraz piszę, z powodu wyjazdu miałam ograniczony dostęp do netu :(
    pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna wiosenna karteczka

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS