Szybkie wyzwanie wiosenne...

29 marca 2010

Dziś zacznę od szybko powstałej kartki na wyzwanie Diabelskiego Młyna. Inspiracją miała być wiosna, więc jest kwieciście, kolorowo i wiosennie (wg mnie :D ). Jak gdzieś już kiedyś pisałem, z kartek jestem "noga", więc wyszło mi takie coś:


No, ale w sumie liczy się dobra zabawa, więc myślę, że jest dobrze. Kartka powstała w większości na szydełku :)

Poza kartką powstała jeszcze jedna praca techniką pergaminową, której jak na razie nie mogę pokazać. Pochwalę się nią w niedalekiej przyszłości. No i dalej "dziubie" na szydełku. "Rozgryzam" brugijkę wg węgierskiej (chyba) książki. Najlepsze w tym jest, że schemat różni się od zdjęcia gotowej serwetki i pewne rzeczy trzeba rozwiązywać samemu. Jednak satysfakcja jest ogromna, gdy już się przejdzie dalej.

Co będzie dalej nie wiem, bo weekend świąteczny będzie moim ostatnim wolnym weekendem. Po świętach, a dokładnie od 10 kwietnia przestawiają mi się godziny pracy i będę intensywnie zawalony robotą. Praca będzie przez 7 dni w tygodniu ponad 10 godz. dziennie. Robótki, jeśli będą tworzone to  niestety bardzo wolno.

W odpowiedzi na komentarze w poprzednim poście:
Panie Zygfrydzie - pokonywanie siebie zawsze sprawia mnóstwo radości i przynosi ogromną satysfakcję :) Z niecierpliwością również będę oczekiwał na wskazówki do serwetek przez Pana prezentowanych, bo są naprawdę piękne.
Lucynko (www.mulinkowe-krzyzyki.bloog.pl) - będę odwiedzał Twój blog, jednak po cichu. Okazało się, że niestety nie mogę umieścić tam komentarzy mimo iż próbowałem kilkanaście razy. To samo dotyczy się księgi gości. Mam nadzieję, że z synkiem wszystko w porządku i szybciutko wróci do zdrowia.
Kriss - nie bój się koronki brugijskiej, jest prostsza niż to się wydaje. I nie bądź też taki skromny - Twoje serwetki są bardzo piękne i niczego im nie brakuje.
Pozostałym odwiedzającym bardzo dziękuję za wszystkie sympatyczne wpisy na moim blogu.

4 komentarze:

  1. Noga? Ja za 100 lat się nie nauczę tak szydełkować!! Kartka świetna, wiosenna jak najbardziej. No i jak pozwolisz zostanę dłużej na blogu, bo jakoś ostatnio szydełko na powrót mnie wciągnęło.
    No i dziękuję za podjęcie wyzwania na Diabelskim Młynie i zapraszam do zgłaszania kolejnych prac, bo nagroda warta a i ja z chęcią obejrzę Twoje kolejne prace.
    Pozdrawiam serdecznie
    Kasia DT DM

    OdpowiedzUsuń
  2. o super podejscie do tematu,NOGO! Ha, ha.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna mi noga(chociaż może ta prawdziwa jest całkiem ładna hihihi)
    Kartka prawdziwe cudo:)Ja to dopiero jestem noga w kartkach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka nie wspomnę o kwiatku bo mi wstyd może kiedyś naycze się takie bardziej skomplikowane żeczy wykonywać ?? BAArdzo dziękuje za udział w wyzwaniu i zapraszam na następne .
    Pozdrawiam wiosennie Ewa DT DM

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS