Wyzwanie w Sketchy Colors

3 maja 2011

W pracy zaczął mi się sezon i po powrocie do domu ciężko się zabrać za coś nowego. Jednak wczoraj po południu zebrałem się w sobie, siadłem i zrobiłem pracę na wyzwanie w Sketchy Colors. Praca miała powstać wg tej mapki:


Ja jak zwykle zrobiłem baaardzo dokładne odwzorowanie mapki. Jakoś nie umiem za bardzo oddalić się od wzoru. Wyszło prościutko, ale mi się podoba ;)


 Jednak żeby nie było tak prosto to moja kartka się składa :D


 Obrazek jest motywem 3D, który dostałem w prezencie od Alojka :)


Tekturowe ozdoby pochodzą z Wycinanki - muszę chyba uzupełnić niedługo zapasy o kolejne motywy :)


4 komentarze:

  1. niby prościutko ale ładnie ...czy ty nadal szyjesz ręcznie ?PODZIWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A beautiful and very elegant card!
    Thank you for joining Sketchy Colors, and lots of luck.
    Hugs, Marianne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się ta Twoja prostota bardzo, ale to bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosta,a zarazem pomysłowa!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS