Ptaszki na wyzwanie

5 maja 2011

Ostatnio ujęła mnie mapka na s'Sketches. Skojarzenia od razu nasunęły mi na myśl Japonię, więc poszedłem troszkę w tym kierunku. Może nie do końca mi wyszło w klimatach azjatyckich, ale jest prosto i mi się podoba :)

Zatem oto mapka:


A to moja praca wg niej:


Co do parametrów technicznych kartki to:
- papier na tło pochodzi z kolekcji "Hampstead: A warm welcome" Papermanii zakupionej w sklepie Ładne Rzeczy
- ptaszki przyleciały z zakupów w Wycinance
- kwiatki to zakup w Scrappasji

8 komentarzy:

  1. Świetna! Lubię takie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. super ...a ja też mam już mapkę na biurku :)tylko nie wiem czy się wyrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mapka sama w sobie jest bardzo ciekawa, a Twoja interpretacja świetna - prosta i efektowna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mapka, bardzo mi się spodobała, a Twoja interpretacja w swej skromności i prostocie mnie ujęła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Чудесная открыточка!
    Спасибо за участие в задании блога s'Sketches! Удачи!

    OdpowiedzUsuń
  6. Very romantique card! Adore these birds)

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca jest o wiele bardziej klimatyczna niż mapka!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS