Kolejna praca dla DT SBM

14 maja 2011

Dziś ogłosiliśmy drugie wyzwanie na blogu Scrapbooking By Men. Tym razem nasza grupka projektantów została poproszona o zrobienie czegoś w stylu shabby chic, gdyż podobno mężczyznom ciężko to wychodzi :)

Jak sobie poradzili z tym wyzwaniem moi koledzy z DT możecie zobaczyć na blogu SBM, a moja praca prezentuje się tak:


Obrazek to decou na tekturce, a ramka to papier usmarowany białą farbą i parę kwiatków.

Przyznam się szczerze, że gdy mowa o stylach to ja osobiście głupieję i nigdy nie wiem co jest co, robię i co wyjdzie to jest. Zatem czy wyszło mi shabby?? Oceńcie sami ;)

7 komentarzy:

  1. Nie wiem co to jest shabby, ale mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znawca to ze mnie żaden, ale jak dla mnie shabby to jest. I na dodatek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie też zmieściłeś się w klimacie:) ramka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem poradziłeś sobie super! bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, takie bardzo kobiece te róże - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna rameczka :)

    i nie tylko ona :) dużo ślicznych dzieł znalazłam na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS