Kartka z misiem

9 maja 2011

Wczoraj wieczorem siadłem do kolejnej karteczki. Tym razem jedna na dwa wyzwania :)

Pierwsze to mapka w Kreatywnym Polu. Po prostu musiałem ją zrobić :) Wygląda ona tak:

Kolejne wyzwanie to wyzwanie z blogu Sketchy Colors. Tym razem warunkiem były kolory: różowy, zielony i niebieski.

 Zatem moja kartka otrzymała taki wygląd:


Tym razem użyłem:
- zielony to papier z kolekcji "Kapuśniaczek" z Galerii Papieru
- niebieski i różowy pochodzą z kolekcji "Forever Friends: Party Time" firmy Docrafts z ostatnich zakupów w Ładne Rzeczy

4 komentarze:

  1. Świetne połączenie kolorów, kartka taka milusia, sympatyczny misio dodaje niebywałego uroku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!Such a lovely card!♥
    Thank you for joining us at Sketchy Colors this week - good luck!
    Hugs Anne

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, Dawid, im prościej tworzysz, tym bardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS