Tag potrójnie wyzwaniowy

18 maja 2011

Dziś mamy sobotę... znaczy się ja mam. A dlaczego?? Ponieważ muszę pracować w weekendy i za to weekend mam w tygodniu. A żeby nie siedzieć bezczynnie to zrobiłem taga na wyzwanie na Kreatywnym Polu. Tam za zadanie było zliftować taga Annar. Zatem powstał tag - zakładka w takiej formie:


Jednakże okazało się, że tag to także temat wyzwania na blogu Na Strychu. Więc od razu zgłaszam go również tam. To już drugie wyzwanie. :)

W tytule jednak piszę o potrójnym wyzwaniu. Trzecie jest na Everybody-Art-Challenge i w tym tygodniu to również ma być tag.

Mam nadzieję, że podoba Wam się mój tag ;)

6 komentarzy:

  1. Fajne warstwy i kolorystyka, bardzo ciekawy tag wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny tag. Bardzo lubię taki styl retro. Dziękujemy za zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak świetne kolory ;D
    super jest

    OdpowiedzUsuń
  4. Poradziłeś sobie znakomicie !
    Twój tag jest naprawę świetny !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh gorgeous, beautiful tag.
    luv
    Debby

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna praca! Bardzo, bardzo super fajna.
    Zapraszam też na wyzwania małych form, do Craft Artwork :) http://craftartwork.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS