kolejna kartka na wyzwanie

7 maja 2011

Wczoraj całkiem na szybko powstała kartka na wyzwanie na blogu Mojo Monday. Wyzwanie mapkowe o numerze 189. Mapka wygląda tak:


Moja interpretacja jest dość prosta i prezentuje się tak:



Jako, że mam dość słonecznie to wstawiam dwie foty. Kolory na drugiej są bardziej zbliżone do oryginału. Na zdjęciu niestety nie udało mi się pokazać efektu błyszczenia drobnych kwiatuszków na poziomym pasku papieru. 

Użyłem oczywiście papieru z kolekcji Papermanii - "Hampstead: A warm welcome" z ostatniego zakupu w sklepie Ładne Rzeczy.

7 komentarzy:

  1. świetne rzeczy tworzysz ;)
    jestem pod wrażeniem
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. So beautiful! Love the rolled flowers! Thanks for playing with Mojo Monday!

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the flowers...nice card!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i prosze jak Ty na szybko robisz takie kartki to co dopiero jak masz więcej czasu... Bardzo oryginalna i efektowna wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka, widzę, że technika scrapkowa cię wciągnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fabulous card! Great colors and those rolled flowers are beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  7. fotki nie oddają uroku tej kartki i tych wszystkich błyszczeń, wypukłości itp :D wiem bo ją mam :P

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS