Kolejne wyzwanie i małe zakupy

4 maja 2011

Wczoraj zrobiłem kolejną pracę na wyzwanie. Tym razem na blog Everybody-Art-Challenge. Do zrobienia była... mapka. :) Ostatnio jakoś prace według mapek bardzo przypadły mi do gustu :) 
Wyzwaniowa mapka wygląda tak:

Moja praca jest dość prosta, ale oczywiście znowu wziąłem się za szycie. I znowu ręcznie :) Muszę w końcu zacząć chyba odkładać na maszynę do szycia, ale co zrobić kiedy wkoło tyle innych pokus.
Wracając do tematu - moja kartka wygląda następująco:


Natomiast dziś, dosłownie przed chwilą, odebrałem przesyłkę z zamówieniem ze sklepu Ładne rzeczy. W środku był zestaw papierków, o takich:


To nie jedyne papiery, które mi się tam spodobały, ale za miesiąc znowu wypłata, więc .....

1 komentarz:

  1. ślinię się do tych papierów:D ale kazali czekać na dostawę czy coś nowego nie będzie to czekam i się ślinię:D a kartka mapkowa fajna

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS