Grubasek wyzwaniowy

23 maja 2011

Dziś kolejny grubasek. Tym razem na wyzwanie #72 w Sketchy Colors. Tym razem należało wykonać coś z użyciem kolorów niebieskiego, zielonego i czarnego. Wkradł mi się kolor żółty, ale w małej ilości, więc chyba ujdzie :) A oto jak wygląda mój grubasek:



Co do papierów to zielonego bazowego i niebieskiej kratki to nie pamiętam skąd je mam. Za to niebieski na wierzchu to 'Turkusowe zawijaski' Eight, kwiatki wycięte z papierów 'Przedwiośnie'. Papiery oczywiście pochodzą z Galerii Papieru.

5 komentarzy:

  1. śliczny jest ten grubasek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wonderful, beautiful and amazing!! i love it!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny grubasek a kwiatki wycięte po mistrzowsku, wcale mnie to nie dziwi, zdążyłeś przyzwyczaić do swojej precyzji :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. This is absolutely gorgeous!
    I love it!
    Thank you for joining Sketchy Colors, and lots of luck.
    Hugs, Marianne:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS