Sowa z przesyłką

1 sierpnia 2011

Ruszyło... A dokładniej to ruszyło kolejne wyzwanie na blogu Zrób to! Tym razem temat jest bardzo ptasi - należy zrobić sowę. Zapraszamy wszystkich, którzy tworzą w pergaminie do zaprezentowania wykonanych przez siebie sów.
A moja praca powstała na bazie grafiki malarstwa japońskiego, którą to grafikę znalazłem tutaj.
Oto moja wersja:


Ale poza sową miałem dziś dwie niespodzianki. Jedna to przesyłka pocztowa ze stempelkiem tildowym - moim pierwszym :) Już mi po głowie chodzi pomysł na kartkę, ale to za niedługo :)

Drugą niespodzianką było wyróżnienie, które otrzymałem na blogu Our Vintage Affair za pergaminową kopertówkę.


Dziękuję Wam za odwiedziny na moim blogu i za liczne komentarze.

9 komentarzy:

  1. Słodziutki Ty mój, to musi być bardzo męczące, robić tyle pięknych prac i słuchać tylu miłych słówek. No ale dobra, trochę Ci się należą :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wiem kto kogo przebił swoim ptakiem.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetna ta sowa... idę zobaczyć pozostałe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna. Jak ją Ines zobaczy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślałam, że to obrazek! Chłopie, ależ Ty masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS