Koronkowa robota

15 sierpnia 2011

Dziś ruszyło kolejne wyzwanie na blogu Zrób to! To już nasza piąta zabawa i tym razem motywem przewodnim prac ma być klucz. 

Ja zrobiłem kartkę z wnęką o rozmiarze połowy A4. Koronkę główną tworzyłem i wycinałem łącznie tylko 8 godzin i 10 minut z krótkimi przerwami by ręka odpoczęła. Ale jestem dumny, ponieważ nie pękło mi ani jedno przęsełko. Później powstały dodatki i wyszła mi taka trochę walentynkowa kartka z motywem klucza:


Ale pewnie zastanawiacie się gdzie jest kluczyk. Jest dobrze schowany. :)


No i kilka zbliżeń:




Z kartki jestem bardzo zadowolony, tym bardziej że od początku do końca powstała wg własnego wzoru.

14 komentarzy:

  1. No faktycznie koronkowa! A piękna tak, że "łomatkobosko" !!

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no Dawid... a Asia mówiła mi przed chwila, że to takie prościutkie wyzwanko :-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. koronka pełną parą ...super super super ciekawa jest:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem fanem pergamano ale ogromny szacun za tą pracę. Ponieważ moja Mama zna tajniki wiem ile musiałeś w nią włożyć pracy i serca. A robota koronkowa. Kwiatki chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ło rajusiu! Aleś dał czadu! Masz cierpliwość i zdolności :) Ja to pewnie nawet bałabym się ją wziąść do ręki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałości wyczarowałeś!!! Gratuluję wytrwałości i cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawidzie, zaszalałeś - koronka cymuś :)
    Kluczyk niezwykle urokliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne.
    Nie mogę wyjść z podziwu.
    Nie zdziwię się, jak Cię zaczną szturmować zamówienia na kartki oświadczynowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czy Ty pracujesz zawodowo i to wycinasz równocześnie? Długość wycinania pokrywa się z długością dniówki :-) nie wiem jak to skomentować, bo mi szczęka opadła
    bardzo się cieszę, że nie pękło Ci nawet najmniejsze przęsełko, bo ja jestem mistrzem w psuciu w ostatniej poprawce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chwaliłam już na Z.T. ale tutaj też muszę:) CUDO i do tego pomysłowe. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS