Zielono mi...

8 sierpnia 2011

Pod hasłem tej piosenki powstał tag na wyzwanie  na blogu Craft Artwork. Jest to pierwszy z serii tagów kolorowych i miał być na zielono. Zatem w ruch poszedł papier "Retro Grunge" Tima Holtza. Trochę tuszowania, stempel Tima Holtza z kolekcji "Visual Artistry", barwiona gaza oraz etykietka, która powstała wg kursu Enczy zamieszczonego na forum Scrappassion. Jako, że na tagu pojawił się tekst piosenki to zgłaszam go również na wyzwanie na forum - "Ocalić od zapomnienia: piosenka". 

A oto mój tag w całej okazałości:



Na koniec dołożę jeszcze tylko jedno zgłoszenie na blogu Digi Scrap. Tematu nie ma, ale jest warunek - można zgłaszać wszystko co nie jest kartką. :)

12 komentarzy:

  1. Fantastyczny i piękne odcienie ;)
    Dziękują za udział w zabawie i pozdrawiam.
    Karolina DT digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. tag jest świetny :)
    a ja teraz będę nucić cały wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zieleń dlatego trwam w zachwycie.
    Tag jest niezwykle klimatyczny.
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.
    Pozdrawiam
    Kaśka DT Digi-Scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny !!!!
    Świetnie użyte media !

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo romantyczny i klimatyczny tag, dziękuje za udział w wyzwaniu Asia3city DT digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna praca :) Uwielbiam takie klimaty. Wszystko świetnie skomponowane.
    Klaudia DT digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba, świetne kolory, ciekawa ekompozycja, no i widać że art masz w sercu

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna praca, i super kolory, dzieki za udział w wyzwaniu digi scrap. pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny tag.

    Dziękuję za zgłoszenie pracy na wyzwanie Digi-Scrap.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS