Trochę origami

29 lipca 2011

W czasie Dolnośląskich Letnich Warsztatów Craftowych skorzystałem tylko z jednych zajęć. Była to nauka oribany prowadzona przez Mollę. Nauczyłem się składania kwiatów w technice origami. Muszę przyznać, że to bardzo precyzyjna praca. Jednak efekty wynagradzają wysiłki, a dodatkowo użyte papiery japońskie podwajają efekty. :) Na zajęciach nie zdążyliśmy skończyć naszych kompozycji, więc na czas transportu wszystko zostało rozebrane na części pierwsze. Dziś usiadłem do biurka i na wzór oryginału skończyłem moją kompozycję papierową. Oto jak się prezentuje:



Myślę, że jak na pierwsze składanie źle nie wyszło. :) Papiery użyte przy pracy pochodzą oczywiście z Moligami.

13 komentarzy:

  1. wyszło super! jak dla mnie, nie wygląda to na pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne :) ja się ostatnio bawiłam papierowym motylem origami, ale te kwiaty i cala kompozycja bije wszystko na głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to teraz nie będzie problemu z własnoręcznie wykonanymi kwiatami do kartek:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż mam napisać - WIELKIE ŁAŁ!

    OdpowiedzUsuń
  5. NIE NO JAK ZAWSZE WYMIATASZ KOLEGO OSTSNIO WOGÓLE NADZIWIC SIE NIE MOGE TWOICH PRAC

    OdpowiedzUsuń
  6. wow
    ta kompozycja jest świetna :)
    na prawdę super

    OdpowiedzUsuń
  7. "Nieźle, nieźle" i piękny efekt:)Dobra robota!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudne ......Ja tez wykonuje origami tyle ze modułowe
    http://rekodzielo-aga.blogspot.com/
    ale te pana sa ciekawe...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS