Taka sobie karteczka

2 sierpnia 2011

Wczoraj zrobiłem prostą kartkę. W zamierzeniu  miała być nieco... albo bardziej... no cóż, ciężko mi stwierdzić. Chyba autorzy zawsze widzą w swych pracach jakieś braki :)
Ale do rzeczy - karteczka powstała jako miks dwóch wyzwań: 
- wyzwanie #4 w Montażowni pod hasłem "Kwiaty nocą"
- wyzwanie MOJO Monday #202, czyli mapka

Ponadto zgłaszam ją jeszcze  na Come and Get it Challenges "Anything goes challenge"

Mapka MOJO prezentuje się tak:


A moja praca wygląda prezentuje się tak:




Użyte papiery pochodzą z kolekcji "Kapuśniaczek" z Galerii Papieru - poza fioletowym paskiem. Jest on efektem moich z tuszem zabaw. :)
Wymogiem w Montażowni był także stempel, który pokryłem Glossy accents. Papier dostał także za swoje porządną porcją Perfect Pearls Mists w kolorze złota. Oba media pochodzą ze sklepu Scrapki.pl
Tego typu media mam w swych rękach po raz pierwszy, ale odczuwam chyba trochę za dużą przyjemność w psikaniu nimi gdzie popadnie - żebyście widzieli ile skrawków papieru zostało wysmarowanych :D

10 komentarzy:

  1. Dawidzie, piękne poczynania, wyśmienita karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... no to musiałeś się chyba bardzo zmęczyć tym psikaniem i smarowaniem ... he... he...
    Ale efekt super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt glosy akcenta ...woooooooooooow
    karteczka czarowna ...tajemnicza

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo nam się praca podoba! :)

    Dziękujemy za podjęcie naszego wyzwania, pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fabulous card....simple and sweet!

    Thanks for joining us this week for the challenge at Come and Get It!

    Shell~Alaska♥
    CGI DT

    OdpowiedzUsuń
  6. osz Ty ... dobry jesteś:)
    kartka prosta ale mi się podoba.. taka lekko mroczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ty to robisz że tak perfekcyjnie obszywasz koło ?- złote rączki masz i precyzyjne

    OdpowiedzUsuń
  8. Cyrklem rysuje mniejsze kółko i narzędziem do techniki pergaminowej robię dziurki :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS