filcowania nauki ciąg dalszy

12 marca 2011

Po pokazaniu Wam krowy dostałem propozycję wymianki z prośbą o zrobienie filcowanego baranka. Jako, że dopiero zaczynam zaproponowałem, że najpierw spróbuję, a dopiero podejmiemy decyzję. Powstało zwierzątko, przy którym najwięcej problemów przysporzyło mi runo. Z braku innych materiałów postanowiłem luźno przyfilcować czesankę. Efekt się spodobał, więc w poniedziałek zwierzak rusza w podróż :)

Zatem przedstawiam Wam moje drugie filcowane zwierzątko :)



Przyznam się Wam, że w trakcie pracy złamałem igłę. To już druga zniszczona - pierwszą popsułem :) Chyba kupię hurtowo cały karton :)

Wczorajszy dzień upłynął mi spokojnie. Otrzymałem mnóstwo życzeń, za które i Wam dziękuję :) Otrzymałem także prezencik, albo raczej prezencisko. Paczka przyjechała od Ines. Ta szalona kobieta chyba nie ma małych kartoników :)


To była lwia część paczki, a drugą część stanowił pewien niezwykle sympatyczny lokator :)


Kurczak jest obłędny - Ines wielkie DZIĘKUJĘ :D

11 komentarzy:

  1. ja tylko spełniłam życzenie:D na zdrowie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. a baranek jest obłędny :D dłub dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. Co Ty tak agresywnie do tych igieł? ;)
    Baranek jest słodki, ale "lokator" kartonu przebija wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny baranek! I zazdroszcze tej kury!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Baranek gites, że też Ty tak po prostu siadasz i robisz te zwierzaki... Igłami nie ma co się martwić, trzeba mieć zapasik po prostu, dużo bardziej paluszków szkoda :D A jak już jesteś taki dobry, to mam dla Ciebie zlecenie.... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę kuraka! Podziwiałam go u Ines i z ciekawości przyszłam zobaczyć co to za szczęściarz go dostał ;-)

    Igły się łamią. Taka ich złośliwa natura ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie tu u Ciebie :)
    Dziękuję za udział w candy i zapraszam do zaglądania na mojego bloga :) I ja obiecuję zerkać co u Ciebie nowego :)
    Pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  8. Baranek jest słodziutki, taki prawdziwy przytulak :) a kurczak to obłęd!

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza owieczka, taka milutka, zupełnie, jak te , które niebawem wyjdą u nas na bacówki. Masz niebywałe pokłady zdolności.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS