Dwa wyzwania i co z wymianki wyszło

17 marca 2011

Wczoraj miałem pracowite popołudnie :) Powstały dwie prace wyzwaniowe. 

Pierwsza na wyzwanie Lemonade #15 - Skeczujemy, które polegało na stworzeniu czegoś wg mapki. Mapka wygląda tak:

Zatem wyciągnąłem papiery Lemonade z kolekcji "Grandma's attic", dodałem Wycinankowy szyld, parę dodatków i powstała taka oto kartka:


Kolejna kartka powstała na wyzwanie na Diabelskim Młynie. Tym razem należało zliftować pracę Melissy Philips , która wygląda tak:


Natomiast ja zrobiłem coś takiego:


Obie prace praktycznie same kleiły się w rękach :)

Dziś po powrocie z pracy czekała na mnie niespodzianka. Przyszła paczuszka od Joli, z którą umówiłem się na wymiankę. Po otwarciu brakło mi słów. No niby wiedziałem, że notes, ale że aż taki ....hmmm... taki w moim stylu :) Strasznie mi się podoba i nie wiem czy używać czy ustawić na półce i podziwiać :)


Jolu jest przepiękny - bardzo Ci dziękuję :)

7 komentarzy:

  1. Oba lifty super, nie badziewia, wiesz co mam na mysli prawda?

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie karteczki bardzo ładne. Masz talent! A wymianka super, super ten notes :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie kartki są świetne, jestem pod ogromnym wrażeniem !
    Dziękuję za udział w Diabelskim liftowaniu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udane kartki, gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka vintage Ci wyszła! Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja mapki :-)) Drugi lift równie udany :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż przyjemnie popatrzeć na takie karteczki :) Bardzo udana interpretacja mapki i świetny lifcik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz natknelam sie na faceta w tym jakze zdominowanym przez kobiety dziale :)
    SUPER!
    gratuluje pieknych liftow :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS