Miłość do...

30 stycznia 2011

... pod taką nazwą ogłoszono lutowe wyzwanie na forum Pergaminartu. Jak niektórzy wiedzą to moją miłością poza rękodziełem są roślinki,  a zwłaszcza te cierniste, czyli kaktusy. Zatem postanowiłem zrobić pracę troszeczkę przestrzenną. Wzorem dla mnie była roślinka o nazwie Astrophytum asterias. No i oto moja wersja kaktusa:




Teraz będę miał jedną roślinkę w kolekcji, która będzie kwitła cały rok :)

Dziękuję Wam wszystkim za wizyty i za wszystkie miłe napisane przez Was słowa. Są one naprawdę inspirujące. Szczególne podziękowania muszą dostać takie dwie.... specjalne muzy, które gonią mnie do pracy jak mogą, choć nie zawsze im to wychodzi :)

Dziękuję także Free soul za wyróżnienie. Niestety obecnie ciężko jest mi się zdecydować na blogi, które należy nim obdarować, więc zostawiam je dla wszystkich odwiedzających mój blog :)


Biorę się do dalszej pracy, ponieważ muszę opracować wzorek na pokazy podczas warsztatów  we Wrocławiu, których szczerze mówiąc nie mogę się już doczekać. Zabiorę ze sobą sporo kalki, więc w międzyczasie chętni będą mogli spróbować swych sił z pergaminem ;)

13 komentarzy:

  1. Przepiękny
    taki mi się by przydał
    nie trzeba podlewać

    pergamin to dla mnie abrakadabra może kiedyś ale póki co CIEBIE PODGLĄDAM I PODZIWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwe cudo. Jesteś niesamowicie kreatywny i zdolny, a to najważniejsze. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity, wygląda jak prawdziwy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam że to prawdziwy kaktus!:) Cudo;)

    zapraszam na Candy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, kaktus jak prawdziwy, w pierwszej chwili naprawdę można się pomylić :D Dawid zdolniacha, a nad podniesieniem efektywności motywacyjnych starań będziemy pracować :D
    Jedna taka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrzę i patrzę - kaktus jest, a gdzie ta Twoja wersja :D Dopiero po chwili zauważyłam co i jak :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomino, że też należę do znawców kaktusów, też na pierwszy rzut oka myślałam, że to prawdziwy Astraczek.
    Kurczę masz wyobraźnie chłopie!
    Praca świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też w pierwszej chwili pomyślałam, że chwalisz się pięknie kwitnącym ŻYWYM ulubieńcem !!!
    Możesz śmiało zmienić nick z Tengel na Mistrz Pergamano.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. człowieku, masz zdolnosci:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja myślałam że on jest prawdziwy:)
    Wygląda super, jest bardzo fajny:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dech mi zaparło i zaniemówiłam z wrażenia. A teraz długo będę dochodzić do siebie, takie wrażenie na mnie zrobił ten kaktus.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kaktusik :)))
    Uwielbiam przestrzenne pergaminki ;)))

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS