Na pergaminowo

26 stycznia 2011

Niedawno zakończyła się kolejna wymianka ATC pod hasłem "Bajki". Dziewczyny przeszły same siebie, bo powstały prawdziwe arcydzieła. Moja bajka jest troszkę bardziej popularna, bo przedstawia Roadrunnera. Narysowałem go na podstawie grafiki znalezionej w internecie.


Kolejna praca jest również w pergaminie. Powstała na specjalną okazję wg wzoru Anneke Oostmeijer.


Pochwalę się też, że zamówiłem sobie w końcu specjalny mebelek na przydasie i do pracy. Biurko zupełnie wg własnego szkicu. Nic odkrywczego, ale będzie takie jak chcę i nie mogę się doczekać :)


10 komentarzy:

  1. Prawdziwe piękności. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne! Unikalne pracy!Jesteś prawdziwym złota rączka!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa prawdziwy talent ;o) cudne prace ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten drugi wzór jest niesamowity
    nie mogę się doczekać aż pokażesz we Wrocławiu jak takie cuda powstają :)

    a ja zapraszam na candy sklepowe i nowości na blogu
    http://calistaaa.blogspot.com/2011/01/178-maps-of-life-juz-sa.html

    OdpowiedzUsuń
  5. kopara mi opadła jak to drugie zdjęcie zobaczyłam .... cudo

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedyne co mi do głowy przychodzi to... REWELACJA !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Polubiłam tu zaglądać, zapraszam do siebie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do mnie po wyróżnienie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słów mi brak do wyrażenia mojego zachwytu.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS