Dwie prace...

7 stycznia 2011

Dziś pokażę Wam dwie ostatnie prace. Zacznę od drewienka, czyli moich pierwszych zmagań z decoupage'm. Na pierwszy ogień poszła maleńka drewniana zawieszka. Co prawda już po świętach, ale zawieszka wyszła mi typowo świąteczna. To moje pierwsze próby z tą techniką, więc proszę o ewentualne rady na przyszłość jeśli dopatrzycie się błędów ;)


A teraz pora na drugą pracę. Jest to ekspresowy lift kartki Ki na wyzwanie ogłoszone na forum skrapbookingu. Strasznie mi się jej kartka spodobała, więc nie było na co czekać. Dodatkowo użyłem koronki pergaminowej, która powstała na nowo zakupionej płytce diagonalnej. Zatem nie przynudzam więcej - oto kartka:


Papiery pochodzą z Galerii Papieru - seria "Kapuśniaczek". Muszę powiedzieć, że ostatnio mi one wyjątkowo przypasowały i jak tak dalej będzie to będę musiał uzupełnić zapasy :D

7 komentarzy:

  1. życzę powodzenia w zmaganiach z nową techniką! pierwsza praca bardzo mi sie podoba! chyba Ci dekupażyk podpasował :)) a karteczka jest prześliczna! ta koronka nadaje jej subtelnego uroku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompletnie na decupażu nie znam ale drewienko bardzo mi się podoba! A kartka to już tradycyjnie odjazd:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeżli chodzi o dekupaż dam ci jedną radę !! Rób dalej , świetna jest twoja pierwsza praca!!!
    pozdrawiam, Bajka
    karteczka-cudo.

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie święta mogą trwać cały rok- piękna ta Twoja zawieszka,no i kartka oczywiście też:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zawieszka.
    Kartka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  6. lift jest świetny :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ...podziwiam ,podziwiam i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS