Wyzwanie i zaległe przyjemności

19 stycznia 2011

Zacznę od wyzwania, które ogłoszono w tym miesiącu na forum scrapbookingu, i które poleca zrobić cardlift. W styczniu liftujemy kartkę, której autorką jest Żabcia. Jej kartka wygląda tak:



Siadając do pracy wiedziałem jak ma to wyglądać... ma być na brązowo, ma być na walentynki, ale... Właśnie to ALE... już w trakcie obszycia pokłułem się strasznie i takie dwie miały ubaw, że hej :) W każdym bądź razie w trakcie szycia myślałem nad napisem i przyszło mi do głowy to co zobaczycie na fotkach. Wtedy zmieniła mi się wizja kartki i kartka odbiega troszkę od oryginału, ale mam nadzieję, że i tak się Wam spodoba :) No, ale żeby dalej nie nudzić - oto fotka :)



Zatem wyzwanie zostało wykonane :)

Co do zaległych przyjemności to oczywiście mam na myśli zakupy, prezenty i inne takie, czyli trochę o przydasiach. Zacznę od najbardziej zaległej - paczka mobilizująca. Dostałem ją od Asi i zawierała olbrzymi zestaw serwetek, serweteczek i chusteczek do wykorzystania w decoupage'u. Oczywiście wszystkie zostały solidnie, lecz delikatnie wymacane z błogim uśmiechem na ustach :)


Kolejna paczka to wczorajsza dostawa. Pochodzi z Galerii Papieru i zawiera.... papier :D Postanowiłem zrobić drobniutkie zakupy i kupić papiery z oferowanych przez sklep nowości. Zatem do mnie trafił zestaw wiosenno-wielkanocny i parę innych. Paczka niewielka, lecz i tak cieszy.


Ostatnia paczuszka to odebrane dzisiaj płytki kupione w Studio Hobby, które prowadzi wyprzedaż. Najwięczej rzeczy to zestawy do wyszywania krzyżykowego, ale i parę innych drobiazgów się znajdzie :) Moje płytki to Multi Grid nr 7 do techniki pergaminowej oraz płytka z przeznaczeniem do embossingu, tworzenia ozdobnych ramek i narożników oraz do narożników szytych haftem matematycznym.


No i co mi zostaje... prosić muzy o kolejne TYCHNIĘCIA do tworzenia kolejnych rzeczy :)

4 komentarze:

  1. oj Dawid, muzy beda mialy sporo pracy zanim "przerobisz" ten material.

    Lift kartki jest wyjatkowo pomyslowy, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja te tajemnicze muzy znam! :-)
    Ale fajne rzeczy dostales! Tak mi sie zdaje, ze tez sie "wybiore" na zakupy.
    A ja ta plytke tez mam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka!!! Doskonały pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki super, reszta prac na blogu tez :) Z niecierpliwoscia czekam, az stworzysz cos z tych swiezych zakupkow :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS