Mój pierwszy kalendarz

6 stycznia 2011

Od pewnego czasu jestem użytkownikiem portalu Polki Scrapują. W poniedziałek ogłoszono na nim wyzwanie z kategorii Ateredart, w którym należało nadać nowy image kalendarzowi. To jest mój pierwszy kalendarz, a wyzwanie było tym trudniejsze, że u mnie nigdy nie ma kalendarza, bo nie mam zwyczaju go używać. Zrobiłem więc zakupy (coś mnie podkusiło na niebieski) i powstało coś zupełnie prostego. I oto nowa twarz mojego kalendarzyka:



Jako, że zdecydowałem się użyć papieru gazetowego to zgłaszam moją pracę również na wyzwanie recyklingowe w Art-Piaskownicy.



Ostatnio staram się przegonić z siebie lenia i postanowiłem długi weekend (wziąłem jutro wolne :) ) poświęcić czas na nadgonienie wyzwań :)

5 komentarzy:

  1. No cóż....nie da się inaczej i muszę Cię pochwalic bo wszystkie Twoje prace są rewelacyjne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i świetnie Ci wyszedł ten kalendarz, widzę że wykorzystałeś cyferki od Joli. Zastanawiam się też jak możesz żyć bez kalendarza? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dwa wyzwania w jednym, super!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS