Jeans i walentynki....

16 stycznia 2011

W końcu przegoniłem lenia. Sam nie wiem co na to wpłynęło, czy mobilizacja pewnych takich dwóch, czy może przemeblowanie w pokoju i inne feng shui :D A może jedno i drugie ;) Jednak jaki powód by nie był dziś od rana tworzę. Na razie pokażę Wam jedną z prac.

Ta praca powstała na wyzwanie w Polki Scrapują ogłoszone przez Eight. Zadaniem było zrobienie czegoś ze starych jeansów. Połączyłem to z wyzwaniem w Twórczym Pokoju, którego hasłem przewodnim jest Miłość, a utrudnieniem miało być nie używanie czerwieni. Zatem moja kartka wygląda następująco:



Przyznam się Wam, że fajnie pracowało mi się z jeansem. Mam nadzieję, że ta kartka spodoba Wam się tak jak mi :)

Chciałbym jeszcze podziękować Wam za głosy w konkursie na bloga roku. Jest mi bardzo miło wiedząc, że to co robię Wam się podoba :)

14 komentarzy:

  1. myślę ,że sprostałeś wyzwaniom :)
    świetna praca :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję że to ze starych dżinsów a nie z nówek:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa grzyby w jednym barszczu...i fajnie, że bez czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Это трудная задача - не применять красный цвет! Но вы решили ее очень изобретательно! Мне нравится эта джинсовая валентинка!))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka swietna! :) Ciekawa jestem jak wygladaja teraz dzinsy z ktorych powstala? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No Dawid, pojechałeś. Kartka super, dżinów szkoda, ale ostatecznie kto by się tam przejmował, że kawałka spodni na pośladku barakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezawodny jeans. Bardzo pomyslowa praca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kartka!
    Bardzo lubię wszelkie jeansowe prace.
    A "Walentynki" bez czerwieni bardzo mi pasują.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowe wykorzystanie jeansów i świetna interpretacja wyzwania w Twórczym pokoju :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo pomysłowa i oryginalna praca:))dziękujemy za udział w wyzwaniu Twórczego Pokoju:))

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS