Kontrastowa kartka :)

17 stycznia 2011

Na forum scrapbookingu ogłoszono w tym miesiącu wyzwanie pod hasłem "Kontrast". Jedyny kontrast jaki mi przyszedł do głowy to biel i czerń. Zatem wyciągnąłem zestaw papieru zakupiony jeszcze na targach w Poznaniu i powstała taka oto karteczka....





Pierwszy raz robiłem rozetkę, więc nie jest idealna. Pierwszy raz też zwijałem kwiatki, które od dawna mi się podobały i z nich jestem bardzo zadowolony. Karteczka nie jest może zbyt bogata, ale jak dla mnie wyszła całkiem całkiem :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładna :o) I rozetka i kwiatki urocze :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka kontrastowa rewelka. Połączenie czerni i bieli zawsze jest fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A właśnie że rozetka jest idealna :)
    Super karteczka!
    Widzę, że przeszyciom mimo braku maszyny nie odpuszczasz :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chłopie, rewelacja! Kontrast i harmonia - wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna.POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne połączenie bieli z czernią i delikatnego srebra. Kartka jest bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  7. вы удивительный мужчина раз создаёте такую красоту!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS