Przepis z jajkiem w tle...

1 kwietnia 2010

W Art - Piaskownicy jest kolejne wyzwanie. Tym razem potrzebne składniki to:
 -jajko
- koraliki 
- kwiaty
- kolorystyka - odbiegająca od tradycyjnej wielkanocnej (najlepiej bez żółtego i zielonego)
- coś słodkiego 

Więc wziąłem skorupki jajowe zrobione wcześniej i pokazywane tutaj, a zrobione wg przepisu Wiki. Dodałem do tego wstążkę, garść cekinów, szczyptę koralików i kilka kwiatków dla ogólnego smaczku i powstało takie małe coś:






Ale zapomniałem o czymś słodkim. Żaden problem, coś się znajdzie. W tym celu wyjmuję ze szczytu szpilę z różą i zdejmuję połówkę jajka :) Oto co jest w środku ...




Może żadna to rewelacja, ale robiąc je bawiłem się całkiem fajnie :)







9 komentarzy:

  1. Śliczne jajo! Gratuluję pomysłu! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne!

    Zdrowych, pogodnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. żadna rewelacja ???!!! Suuuper pomysł i wykonanie Takie nasze Polskie "jajko niespodzianka "
    ściskam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna mi żadna rewelacja!!!!Jajko jest boskie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A już myślałam, że to przepis kulinarny...
    Wielkanocnych pisanek
    uśmiechu cały ranek
    jajek na twardo
    królika z kokardą
    mokrego Dyngusa
    fajnego psikusa
    rzeżuchy po pachy
    i smacznej kiełbachy!

    OdpowiedzUsuń
  6. super to zrobiles, pobijasz wszystkich tym jajem

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dziwie się bo jajko rewelacja :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. a moim zdaniem rewelacja. Bardzo kreatywnie podeszłaś do tematu i o to nam chodziło :)
    proszę jedynie na przyszłość o robienie zdjęć w świetle dziennym-Twoje dzieło jeszcze by zyskało na urodzie :)
    pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Drogi Dawidzie teraz doczytałam,ze jesteś mężczyzną :) niezwykle mnie to cieszy,ze rękodzieło Cię bawi i do tego wziąłeś udział w wyzwaniu!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS